marketing en digitalia
Wellicht dat het initiatief van pocketads de podcasts naar een hoger niveau kan brengen (zie vorige post) want volgens een interview met Leon van Bokhorst, oprichter van Podfeed.nl, is podcasting zo dood als een pier. Als factoren die het podcasten de das om zouden hebben gedaan, noemt hij: fragmentatie in aanbod, sterk individualisme, gebrek aan creativiteit en premature goudkoorts.
lees het hele interview op emerce
Er is echter nog meer reden tot een kritische houding ten opzichte van het claimen/omarmen van technische ontwikkelingen en initiatieven uit de voorhoede van de webcommunity.
Het virtuele MSN-kindje Eccky en podcasting waren twee dieptepunten op het gebied van interactieve marketing in 2005. Adverteren in computergames was juister een topper. Dat is de mening van een groep van zo'n vijftig vertegenwoordigers van communicatie-en marketingbureau's. Zij gaven hun oordeel over de digitale marketingtoppers en -floppers van 2005.
De communicatieadviseurs en marketeers benoemden de toppers en floppers van 2005 naar aanleiding van een vraag van de VEA, vereniging voor communicatie-adviesbureaus.
(bron emerce)
lees het hele interview op emerce
Er is echter nog meer reden tot een kritische houding ten opzichte van het claimen/omarmen van technische ontwikkelingen en initiatieven uit de voorhoede van de webcommunity.
Het virtuele MSN-kindje Eccky en podcasting waren twee dieptepunten op het gebied van interactieve marketing in 2005. Adverteren in computergames was juister een topper. Dat is de mening van een groep van zo'n vijftig vertegenwoordigers van communicatie-en marketingbureau's. Zij gaven hun oordeel over de digitale marketingtoppers en -floppers van 2005.
De communicatieadviseurs en marketeers benoemden de toppers en floppers van 2005 naar aanleiding van een vraag van de VEA, vereniging voor communicatie-adviesbureaus.
(bron emerce)
<< Home