Buzz Awards 2005
Op 17 januari zijn de buzz awards 2005 uitgereikt. De buzz awards zijn een prijs voor de "meest buzzable" merken en producten. Eén en ander is georganiseerd door bureau Buzzer dat zich toelegt op mond tot mond reclame.
Buzz award 2005 is toegekend aan IPod van Apple. De tweede en de derde plaats waren voor Tom Tom en Google.
Interessant was de scheiding in stemmen tussen mannen en vrouwen. Vrouwen kozen massaal voor Google en de IPod blijkt meer een boytoy.
Een buzz is een bedrijf of product waar het publiek graag en veel over praat. De oude man in mij zegt dat dit dus niets meer is dan wat vroeger een trend heette. Of een rage. Of hip. Of biek, kek of gers... Dit is niet strategisch in te zetten want niet te plannen of te voorspellen. Toch?
Buzzaward nominaties met terugwerkende kracht; flippos, skippyballen, hulahoopringen, LPF/Pim Fortuin, playstation en bubblelicious.
Buzz award 2005 is toegekend aan IPod van Apple. De tweede en de derde plaats waren voor Tom Tom en Google.
Interessant was de scheiding in stemmen tussen mannen en vrouwen. Vrouwen kozen massaal voor Google en de IPod blijkt meer een boytoy.
Een buzz is een bedrijf of product waar het publiek graag en veel over praat. De oude man in mij zegt dat dit dus niets meer is dan wat vroeger een trend heette. Of een rage. Of hip. Of biek, kek of gers... Dit is niet strategisch in te zetten want niet te plannen of te voorspellen. Toch?
Buzzaward nominaties met terugwerkende kracht; flippos, skippyballen, hulahoopringen, LPF/Pim Fortuin, playstation en bubblelicious.
<< Home