SNS blundert
SNS bank start een introductiecampagne voor een nieuwe dienst met een amateuristische blunder.
Alle geadresseerden van de introductiemail ("Ik ben er... Bill") staan in het 'to'-veld. Dat betekent dat de ruim 2400 ontvangers van het bericht precies kunnen zien wie het (onnodig grote) mailtje nog meer hebben gekregen. Met behulp van de adressenlijst kunnen de ontvangers van de e-mail zelf berichten naar alle andere ontvangers sturen - hetgeen inmiddels ook gebeurt.
De campagne was opgezet in samenwerking met MSN.
(bron:webwereld)
Alle geadresseerden van de introductiemail ("Ik ben er... Bill") staan in het 'to'-veld. Dat betekent dat de ruim 2400 ontvangers van het bericht precies kunnen zien wie het (onnodig grote) mailtje nog meer hebben gekregen. Met behulp van de adressenlijst kunnen de ontvangers van de e-mail zelf berichten naar alle andere ontvangers sturen - hetgeen inmiddels ook gebeurt.
De campagne was opgezet in samenwerking met MSN.
(bron:webwereld)
<< Home